Julrim

Har suttit lite med julrim nu på eftermiddagen och ibland kan det bli riktigt svårt! Det är typiskt när man fastnar på en mening och den är så bra och vill verkligen inte ändra den. Tänkte jag stoppar lite och bloggar en stund istället :)
Efter jobbet idag gick jag inom On-off och köpte en handapparat till wii-spelet, mamma betalar för vi ska spela på nyår ute på Näset, mamma är livsfarlig så det kommer bli skitkul och möta henne i någon löpgren eller liknande! Hon kommer springa ut till köket!!!

Är riktigt mörkt ute och man är så trött ochsliten hela tiden, kändes som om jag fick ny energi igår på min lediga dag och ska härmed vara positiv över jul och nyår! Jag har ännu inte kommit på ett nyårslöfte, men de kommer väl,
kanske kan bli något enkelt som att helt enkelt vara lite snällare eller lite generösare.
Man blir ju samtidigt glad av att hjälpa andra så varför inte! Eller kanske något i stil med att inte kränga på Philip
när man haft en dålig dag? Han brukar få ta smällarna och jag har lika dåligt samvete varje gång... :(

Julfest med jobbet i morgon, jag ska köra dit så man inte dricker någon alkoholhaltig dryck, och sedan inte kan stanna vid "två-tre" öl. Bättre man kör så man kan vara människa dagen därpå. Men trevligt kommer det bli, utan tvekan!

Köpte en julklapp till Lucia igår på Eko, kunde bara inte låta bli!!!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0