Hemma

Nu är vi hemma från Stockholm och har precis ätit en mysig frukost med ägg och bacon och flera andra godsaker.
Resan hem igår gick bra, ni läser kanske i tidningarna om alla avkörningar på E4:an och andra ställen, jo det fanns idioter som trodde de kunde köra om i 120 km i 10 cm snö och klara sig. Idioter, själv satt vi och sjöng och stannade till lite varstans för att kissa och köpa lite godis eller äta.

Har haft en riktigt mysig jul tillsammans med min farfar och bonusfarmor, faster och mina kusiner. Mitt ute på landet bodde dem och det var alldeles tyst, riktigt skönt att få fira min första jul med Philip och farfar sedan Pappa dog. Det har varit skratt och gråt och såklart kalle och Hugo. :)

Idag ska vi ut på stan och köpa skidställ till oss båda, Philip hittade tidningen nyss och blivit kåt på en 42" teve och bluray spelare. Helt onödigt!! :)

Hoppas ni haft en riktigt bra jul, för det har jag haft <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0