: bakfull?

Igår skulle ju jag och My ut på Harrys, så efter jobbet fick jag snabba mig in i duschen och skynda hem till henne, grabba en pizza på vägen dit och äta den hos henne. När vi sedan sminkat oss och jag ätit upp satt vi och tittade på Idol, och stannade i soffan. Ingen av oss orkade egentligen gå ut men tänkte att vi skulle göra det för den enes skull :) haha, men som tur är så kom vi fram till att ingen var vidare sugen ändå så jag gick hem i pausen efter Idol och somnade på soffan.

Idag städar jag inför ikväll när M och j kommer hit, ska bli väldans spännande! party party party! skulle vilja dra om alla sladdar till modemet så att man kan gömma sladdarna lite snyggt, men jag har inte tillräckligt med metervara för det. ingen alls faktiskt, får vänta med det tills mannen kommer hem.

mamma ringde dock och störde i städningen när hon behövde hjälp med FB, men man hjälper ju så gärna till ;) får tyvärr återgå nu... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0