Underbara nyheter!

Har fått underbara nyheter på jobbet idag! är megamega glad, men jag kan tyvärr inte berätta eller bekräfta något förrän i slutet av den här veckan eller början på nästa. Men det är megabra nyheter och jag är riktigt glad :)
Har varit ute på golvet idag och plockat, tiden går så himla snabbt då, det tar ju lite tid att gå igenom en vagn och man tar ju bara en ny när man är färdig med en och så vips så var det en timme sedan man skulle gå på lunch :D Trivs jättebra och ångrar ingenting att jag hoppar av skolan.

Raggar stjuss hem av kunderna också :) haha. Fast jag kände honom, en granne från när vi bodde i Brönnestad :) Så slapp jag vänta på buss och allt, riktigt bra, hoppas det kommer fler sådana kunder när jag ska gå hem. :) träffade hans dotter några timmar tidigare och magen är så stor nu! Kan inte vänta tills jag får se den lille, är riktigt nyfiken :)

Nu är det bonestid. Vill ni något så får ni ringa mellan 7-8 eller efter 9.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0