typiskt.

Jag är ledig och det är vackert väder, så jävla typiskt! Ni tänker väl: Ja, vad är det för fel på det? Därför att alla andra jobbar utom min mor som ska jobba i trädgården och då går vi inte riktigt ihop. Så jag får sitta inne och se det vackra vädert. Hade verkligen velat ta bilen och bara köra. Någonstans, behöver inte vara ett bestämt mål, lyssna på country och köpa en kaffe på statoil någonstans.

Jag ska gå och skälla ut telenor idag. jag ska gå och få nya koder till min internetbank, jag såg mig i speglen och insåg att jag jobbat hela sommaren och behöver lägga mig i solariet i minst ett år.

Skolorna börjar nu. Men inte jag. Jag måste leta upp någon rolig kurs jag vill gå till våren. Frågan är vad och om jag verkligen kommer ha tid och om jag någonsin kommer börja plugga igen. Jag vill inte, men samtidigt vill jag. På något sätt känns det som om min hjärna vill ha mer kunskap, akademiska kunskaper. Men kroppen vill arbeta.

jag borde ta med Lucia ut, kanske borde jag svälja något och åka ut till mamma i varje fall med ett ultimatum att jag slipper påta i trädgården. ja så gör jag. nu ringer jag... Jo det gick ju bra, men jag ska ta bussen ner med Lucia, och det kommer bli väldans intressant! jag slår vad om att busschauffören slänger av oss i tormestorp för oväsen. haha. Men ja, hon måste ju vidga sina vyer ;)

trevlig tisdag!

Kommentarer
Postat av: Emelie Tagesson

Du kan komma o fika med mig :) Är lös o ledig idag :) Puss

2009-08-18 @ 09:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0