träning

var på träningen igår och det gick faktiskt bra för mig. För att inte ha tränat på två månader och ha mina cepevader så är jag övernöjd med träningen igår. Har fått upp min snabbhet i starten och mina ytor har förbättrats och det känns riktigt bra. Nu ska jag bara få ordning på vaderna också..

Är hemma hos mamma idag för jag är ledig och orkar just nu inte se lägenheten. allt är skit där och jag vet hur mycket som behöver göras för att få den som jag vill. Ordning och reda på allt och ha städat och snyggt. Men just nu vet jag inte varför det aldrig blir så hur mycket jag än städar...
Så får väl åka hem sen i eftermiddag och städa lite och särskillt diska! hade gärna hyrt in en pedant städare eller något ditåt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0