Tivoli

Satt på tåget ner till Köpenhamn, diskuterar lite om folk som lägger sig framför tåg och så när en äldre man börjar lägga sig i samtalet och pratar sedan oavbrutet ner till kastrup där han skulle av. Bland annat om vägbeskrivning till ströget och sedan om allt mellan himmel och jord! Kommer ut från stationen och börjar gå mot tivoli när Philip får den briljanta idén att vi ska spendera dagen där istället. Köpte åkband och inträde och tog en öl. Jag vågade faktiskt åka berg och dalbanan och det var megakul! Första rundan satt man och tänkte: Nu flyger vi av, nu flyger vi av, nu flyger vi av! Men det hände inget och den andra gången var det jättekul! Philip sköt lite och vi spelade lite spel, han vann ett armband till mig :)
Därefter åkte vi in till malmö för shopping och jag hittade en klänning på MQ och linnen, hårband och halsduk på HM. En helt lyckad dag tillsammans! <3 har inte haft sådan här mysdag på länge, och egentligen skulle vi gått på bio nu på kvällen, men de har inte börjat visa inglorius bastards här ännu. Så bull! Blir antagligen hemmakväll och en film där. (jag hoppas på en shopaholics bekännelse!)

ha en trevlig lärdagskväll allihopa!

Love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0