tevehållare

Kommit hem från jobbet som innebar lite övertid, men det är alltid gött, när man väl är där nere så kan man ju alltid stanna en stund till, särskillt om man bara hade 4,5 timmar.. Har gått bra idag, förutom en miljöaktivist till kund som gormade om alla prislappar vi hade på hyllorna (HUR MKT KOSTAR INTE DESSA NATUREN ATT TRYCKA UPP?!) Jaha? Annars brukar det vara tvärtom, att de inte hittar priset. Sen fick jag nästan damp på en kvinna som stod en meter ifrån mig när jag plockade upp mjölk på översta hyllan och tappade hälften och bara glodde och skulle se på vad som hände. När jag väl fått upp all mjölk, har hon mage att komma och fråga om hjälp till sig själv! Hur fan är människor funtade i dagens samhälle? hade jag varit en annan kund och sett det så hade jag fanimej skällt ut kärringen! gahh!

Var dum nog och storhandlade när jag cyklat till jobbet (missade bussen!). Och sedan gick jag inom On-off och köpte en vägghållare till teven i sovrummet. Äntligen! En sån man kan vrida åt höger och vänster och upp och ned, perfekt med tanke på att vi ska ha den i hörnan lite halvt uppe. Så med halvpumpade däck, full last, motvind och uppförbacke cyklade jag hem. Ska påpeka också att jag har träningsvärk också, vilket inte är så nice!

Längtar tills Philip kommer hem nu! Börjar sakna honom mer och mer för varje vecka som går nu och helgerna går allt snabbare och veckorna allt långsammare. hur ska det sedan gå när han har fältvecka i två veckor?! ahh, vill inte ens tänka tanken.

Är riktigt sugen på att dra ihop ett gäng och ha en fest och dra ut. Men alla är ju upptagna på sina håll och det är så bull. Och jag kan aldrig planera så långt i förväg utan det måste liksom hända på dagen. Men har en trevlig inflyttningsfest och jobbekamratefest att se fram emot. Dock jobbar jag båda dem helgerna vilket inte är så nice.. Men man får väl förbereda som fan på lördagen så det bara återstår att diska på söndagen och spy! haha.

Ska inte tråka ut er mer nu. men vill ni dra ihop en fest, dra ut så kan jag varje ojämn vecka och ni vet vilka ni är. jag saknar er som fan. efter all fester vi haft tillsammans så är det trist att de plötsligt tagit slut. Studenten menas inte med avslut utan med fortsättning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0