Slut

Då var helgen slut igen! Mådde ju som sagt piss igår och efter lite eftertanke trodde jag att jag fått influensan. Men jag vet inte vad det var för idag mår jag toppen! Skönt att man inte missar en jobbedag iaf. Tittade på Vinslöv-Nävlinge tillsammans med Rille, vi stack när det stod 5-0 till Nävlinge, vill inte kommentera matchen.

Jag hoppas den här veckan går snabbt, inte för att nästa vecka är en sådan höjdare heller, och jag vet inte direkt vad jag längtar efter, för jag skulle vilja ha en 4-dagars ledighet eller något. Undrar hur det kommer bli, för nu har de ju satt schemat och jag börjat tvivla nu på hur mycket timmar jag kommer få, eller om jag ens kommer få några.. Men det är ju bara att fortsätta som vanligt och köra på. Då har man gjort sitt bästa iaf.

Ledig i morgon och då ska jag nog bara chilla, om jag hade haft bil hade jag kört lite grejer till tippen, men det är ju ganska svårt när man bara har en cykel.

Hoppas ni haft en trevlig helg allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0