Sliten.

Är riktigt sliten idag, babe väckte mig kvart i fem i morse och jag var tvungen att gå upp då för min mobil separ fortfarande. Är på jobbet sex och är dum nog till att börja baka skorpor efter morgonrutinerna. Skorpor ska vara inne i 2,5 timme och är inte så smart att göra en lördag i med vi bara har en ugn. Så det är tack vare mitt dumma beslut i morse som jag inte kunde baka upp så mycket. tragiskt.

Kom hem och har sovit sedan dess. Känns som om jag börjar bli sjuk, har gått mycket på jobbet och jag vet att jag har sex dagar till att jobba tills jag är ledig. Sen har jag fortfarand mycket att göra här hemma så allt är piss just nu. Ingenting blir gjort och jag önskar jag kunde vara ledig en vecka och göra klart allting.

Allt äter upp mig just nu. Undrar när fan jag skall börja träna...

trevlig helg allihopa. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0