Sista dagen

Sista dagen på jobbet enligt sommarschemat är över. Jag slutade tio så det var ingen lång dag. Känns lite vemodigt att sommaren redan är över och jag har inte gjort något. Jag har knappt lämnat hlm och hur roligt är det? Känns som om man borde boka en resa så man har något att se fram emot. Men att boka 7 månader i förväg känns inte så spännande, hade velat ha en weekend nu i höst eller någonting ditåt. kanske snor mammas bil och kör uppåt en runda.

Tänkte jag skulle kanske få storstädat här i helgen när älskling är hemma. Vet inte hur pigg han är på det. Man är aldrig pigg på det, men det är saker som måste göras. Jag är inte heller särskillt pigg på det, men sådan röra det blev i somras så har lägenheten inte återhämtat sig och jag har ju jobbat som en gnu och inte haft så många dagars ledigt, och nu när vi är två om boendet så ska vi vara två om städandet också. Eller har jag fel?

Jag har huvudvärk idag. Ska krypa ner i soffan snart.. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0