SBG

Hade precis somnat när mamma ringer och vi ska dra mot Sölvesborg. Nostalgi drar över mig och den enda skillnaden är att jag nu har ett eget liv men hankar med ändå.

Att jobba idag var segt, man bara hankade sig fram och tog en sak i taget och kunde inte titta på klockan förmycket. Men det har varit några highlights med dagen. Jessika är en riktig pärla och jag är glad jag har fått träffa henne. Tur också att Philips bror och hans flickvän var inne och handlade för jag missade bussen och fick stjuss av dem hem. Gött!

matchen mellan Sverige-England var ju hopplös! Sverige blir stressade och kör långbollar medans England jör sitt race och får ett mål i första som är välförtjänt. Att sedan domaren dömer en något snäll straff till Sveriges fördel så vi kan kvittera tycker jag är billigt. Men ibland ska man ha tur och det hade vi idag. Men vi var absolut inte välförtjänta av 1-1. När vi möter Norge i kvartsfinal måste vi vara tuffare och våga rulla bollen på marken genom situationerna och se lösningarna.

Nu ska jag dra, tjo hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0