Philip åker igen

I eftermiddag åker Philip upp till sthlm igen. Vemodigt och trist, men det är ju så det är. Vi har bara 30 veckor kvar och det är ju bara lite mer än ett halvår om man ser det från den ljusa sidan :) haha.

Ikväll kommer Sofie på besök, mysigt mysigt. Har ju legat efter med träningen så jag har ju inte träffat henne på ett tag.. Ska förresten börja nu på onsdag och jag lär vara död efter det! Konditionen lär ligga i botten efter sommarens uppehåll, men jag kommer ifatt snabbt. Man har ju grunden och det är det viktigaste :)

Har även bokat tid hos vetrinären med Lucia på onsdag, hoppas hon sköter sig, men det tvivlar jag inte på. Ska få en spruta och bli undersökt. Dyrt som fan, men det är hon värd min lilla princessa. Köpte ett riktigt fint halsband till henne igår också, med ett berlockhjärta på. Får nog även åka dit en gång till och köpa en likadan leksak som hon älskar och kommer tugga sönder snart!



På denna bilden ligger hon och flåsar eftersom hon är så trött av all lek med sin favoritleksak :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0