Överfyllt

Vaknade i min egen säng i morse av att Lucia var överkelig! Hon visste verkligen itne vart hon skulle ta vägen och kelade sönedr mitt ansikte. Det var mysigt att vakna upp så.
Dagen skall gå till att plocka undan, jag har redan rensat min garderob och det slutade med två kassar. Skönt! Ska ner på stan sen och köpa en riktigt fin klänning som jag provade igår, sen blir det säkert något extra, men det var längesedan jag unnade mig något. Känns som om jag behöver det.
Sen ska jag skruva upp en hylla ovanför skrivbordet, spackla klart i badrummet och städa. Har ju rentvätt i hela storarummet som ska in i garderoben, hur vet jag inte men jag får komma på något sätt. typ spännband eller något.!



Tog några bilder från när Lucia var ute och sprang i mammas trädgård, hon älskade det!
I denna bilden har hon klättrat upp i ett av äppelträden :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0