Onödigt!



oeoaatangtangwallawallabingbang!

känns som om man uppskattar livet lite mer idag.

Vill: Vara med på loppmarknaden på Söndag.
Längtar: tills lördag då vi åker till Köpenhamn
Känner: Att jag har en massa överskottsenergi
Borde: Använda den till något nyttigt
Lyssnar: På Sofia dansar go-go på repeat!
 Tänker: Gå ner 5 kilo till och bli nyttig!
Ska: Göra en smootie just nu
Måste: Köpa snus och hälsa på min kusin i GBG
Drömmer: om den tjejen jag var, exalterad, målmedveten.
Bäst: Spelförmågan, cartoons och mamma
Sämst: Att tevehållren inte passade teven, att man kan glömma 30 OB timmar.
Glömt: har jag glömt, ringa muskelnissen på sjukhuset.
Glad: För mammas skull! <3 <3
Kärlek: Blir starkare för varje dag, den flödar och jag slösar!
Vän: Som jag borde hålla mer kontakt med är hela tetrebe
Har: Alltförmycket slötid framför datorn och info som är onödigt.
Varför: Lever pedofilerna fortfarande?
Problem: Mina satans helvetes vader som aldrig kan fungera.!

Lyssnar på världens sämst/bästa låt: alla som inte dansar! jag blir arg över texten med rytmen kan jag ej låta bli!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0