Motvind

Har gått bra på jobbet idag, fram tills jag slutade och skulle handla. handlade massa nyttigheter och så gick jag förbi chipsen och kunde inte låta bli ostbågarna. Stod i kö i säkert tio minuter vilket är en evighet när man står i kö! Sen när jag handlat och gått runt på baksidan kommer jag på att jag glömt ostbågarna i kassan, och hur PINSAMT är det inte att gå tillbaks och be om sina jävla onyttiga ostbågar? Tänkte först skita i det och handla dem på Kvantum, men bestämde mig för att cykla tillbaks på framsidan och hämta dem. När jag sen är uppe på cyklen igen och är på väg hem är det motvind. När jag cyklar hem är det mot flera olika väderstreck, men tror ni inte att vinden ändrade sig för vilket håll jag cyklade?! Så en aning irriterad och trött på mig själv, sen ska man cykla i uppförbacke och motvind hem! När jag sen kom hem så hade Lucia hittat verktygslådan och tagit ut alla plugg som låg överallt på vardagsrumsgolvet! Och inte nog med det så var jag tvungen att ringa till Skatteverket och fråga var fan mina pengar tagit vägen. Såklart finns dem på Länsförsäkringar där jag glömt min internetkod!

Så dagen har inte varit alltför bra om man säger så. Nu börjar jag åtminstone få iordning här hemma, damsugning återstår....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0