Lucia går lös.

Måndag menas med jobb och idag gick det faktiskt riktigt snabbt. Fick lite fler tider också vilket är bra, det tackar man aldrig nej till. Var hos mamma igår och försökte hjälpa till i trädgården, släppte lös Lucia för att se hur hon reagerade. Hon älskade det och jagade fjärillar och blommor och dyl. Det var roligt och se att hon kunde komma när man kallade och att hon visste vart hon skulle gå.

Idag köpte jag sjästensplattor när jag körde hem från bilen, hela bakänden sänktes så jag kunde inte ta med mig alla så vi får köra in till stan i morgon och köpa resten, sen ska här läggas plattor. Tyckte mamma kunde köpt snyggare, men då huset redan var fullt med sjösten så blev det simplare och köpa resten i det. Vi ska göra en snygg caféuteplats precis vid trappan. Kommer bli skönt och sitta där och äta frulle på morgonen.

Ska se om man kan få något gjort uppe på mitt rum här också, slängde in en massa bråte när jag hade 20 års fest och det har aldrig kommit ut igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0