Lagom dag.

lagom dag att jobba idag. Från halv två till fem. Fick ändå mycket gjort och kunde stressa därför man visste att man inte jobbade så länge. Lucia var halvvägs ut i trapphuset när jag kom hem. Hon saknar nog Husse kan jag tänka mig.  Då blir hon glad i morgon när han kommer hem.

Hässleholmsfestivalen är i full gång. Får se vad babe har planerat och om man kanske kan dra ihop ett gäng kompisar och ta ett par öl där nere. Känns som om man är helt isolerad från socialt umgänge just nu när man jobbar. Känns som om man borde vara mer rädd om sina vänner än vad man är. Som de från gymnasiet har jag typ knappt träffat på ett år. Men man får ju skylla sig själv, för man väljer ju själv om man vill umgås med någon. Jag vill, fast ibland orkar jag inte och det är så trist att tacka nej alltid. Borde ta nig i kragen och ringa runt lite. Fast å andra sidan är det ingen som ringer mig heller.

Snart börjar Bones om en halvtimme, göttigöttgött. Måste se om säsong 4 har kommit ut på box ännu. fast det är ju egentligen inget bra att spendera pengarna på... Med tanke på att slösa pengar så köpte jag en ny leksak till Lucia igår som hon älskade! Halva priset på ÖB och nu har hon tagit av musen från själva stommen och springer runt och håller i den som om hon vire en jäkla hund :) vet inte i vilket fack jag ska sätta henne i: Hund, ekorre, katt eller lodjur.

Tjarå.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0