Glada dagar

God morgon! Dax för jobb snart, men vaknade en timme innan klockan ringde och har ätit en mysig frukost i sängen tillsammans med Lucia och sett en film. Härligt! Har en ganska bra dag idag. Mejeri till 13 och sen bakeoff till 17. Skönt när man går från en avdelning till en annan, då går dagen mycket snabbare!
Men när alla börjar skolan igen nu så känns det lite vemodigt, man saknar alla på något sätt. Men varför fortsätta en utbildning på grund av umgänge? Känns inte så smart, men jag finner väl min nytta med livet snart. Tror att alla har pustat ut nu när jag bestämt mig för att hoppa av lärarprogrammet, fast lärarna där sa att ajg kunde blivit en bra lärare med tanke på min pondus och kraft i klassrummet. Men samtidigt ska man nog gilla barn. 

Nu är det bara en dag kvar tills Philip kommer hem! så tradigt att han ringer på kvällen när jag sover och är megatrött. Känns som om man inte bryr sig om honom då, men att prata i sömne med honom är ju inte så kul :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0