FREDAG!

Fredag känns så ledigt på något vis. Kommer ni ihåg sista timmen i högstadiet då ingen brukade allvar och alla satt och räknade minuterna? Man visste att man hade två dagars ledighet och hann med så mycket då. jag kan fortfarande känna den känslan av fredagsledighet när man kommit hem från jobbet, tills man inser att man ska jobba helgen och in på nästa vecka också tills man är fri. Men nu är jag trött och ska bara ligga framför soffan hela kvällen, orkar inget annat och även om det var något planerat så orkar jag faktiskt inte gå, jag ska upp tidigt i morgon och har sedan två långa dagar med mycket att göra. Då måste man få ligga själv framför teven en fredagkväll och slappa.

Lucia har varit snäll inatt, hon har varken ätit bajspåsar eller mina öron. Heja Lucia! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0