Festivalen.

Var ute på festivalen en sväng igår och det var trevligt. Förfest hos en kompis till Sofie först och det var trevligt att umgås med henne efter flera veckor. Sen känner jag att jag fyllt 20, jag gick hem och lade mig vid tolv. haha!

Har varit hos mamma hela dagen, hon har arbetat i trädgården hela dagen och vi har varit på Jysk och köpt nytt cafébord till en uteplats vi håller på och lägga på framsidan. jag är inte så mycket för trädgårdsarbete så jag har lagat mat istället :D

Lucia har gått lös i trägården idag och tyckt det varit jätteroligt! Ikväll har hon skuttat runt i trädgården och det är roligt att se att man kan ha henne ute lös :)

Godnatt allesammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0