Dum i huvudet.

Seattle-Barcelona. Jag var övertygad om att ifall jag bara kom till teven så skulle jag kunna se hela matchen utan att somna. Jag tror jag såg tio minuter, och vaknade igen vid 2-0. trist! Men Barcelonas matchdräckt var ändå fulast.
Ska försöka få lite sömn till nu. Är riktigt tråkig känner jag och får försöka ändra på det i helgen :) Hlm-festivalen är ju ingen succé så, men med rätt människor så är det riktigt roligt.

Längtar på något sätt till vecka 34 då mitt framtida år bestäms. Jag trivs väldigt bra på Maxi och känner att det är starten på den karriär som har varit förutbestämd. För er snobbiga akademiker så har jag bara en mening: Been there, done that. Alla är vi olika, lika mycket som jag kan plugga och få bra betyg, lika bra kan jag jobba hårt.

ha! Nu vet jag vad jag ska pyssla med idag! rensa skafferiet och flytta in mikron! yeah göttis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0