Duktig

var hos vetrinären med Lucia igår, det gick riktigt bra. Hon var jätteduktig och lugn när vi tog sprutan. Det var ju nästan så jag tyckte det var räligt. Efteråt åkte jag och mamma in till stan och shoppade. Fick en riktigt snygg höstjacka, som jag ÄLSKAR. mamma handlade riktigt snygga byxor och en kofta, blir så glad när hon handlar till sig själv och unnar sig själv något.

Jag ville verkligen kastrera Lucia i morse vid femtiden!! Katten vet ju inte vart hon ska ligga och så spinner hon högt som tusan! I morse började hon slicka mig i örat också och bita mig i öronsnibbarna. Det är nästan så man får stänga sovrumsdörren!

Idag blir det jobb, men jag börjar inte förrän 11.30 så det är skönt med sovmorgon nu. Sen jobbar man i helgen också, men det ska bli kul och få vara i bakeoff-en.

Längtar tills nästa helg då det blir en massa mys med älsklingen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0