bubbelibub

Fått sova ut idag ordentligt ända till klockan sju! Men jag läste i någon tidning att de som vaknar tidigt är mindre deprimerade än de som vaknar senare och sover fram till förmiddagen. Undrar om det är ett vetenskapligt fakta, men det lät bra iaf. Läste också i cosmopolitan (vilken vetenskaplig tidning!) att män som hjälper till hemma med vardagsbestyren ofta får mer sex. Det kan jag faktiskt tänka mig är sant för erkänn: man blir ju inte så tänd som kvinna om mannen enbart ligger på soffan och glor på teve.!

Ska snart iväg till jobbet, blir en kort dag i mejeriet idag... Fick lönen igår och dem hade glömt betala mina OBtimmar, vilket är tre helger. Rätt trist om man säger så! haha. Men jag får gå upp och prata med dem idag och fråga vad som gick snedt.

Eftermiddagen ska spenderas med att gå på skattjakt efter kläder i lägenheten och hänga in dem på sin rätta plats, finna gamla saker som inte är värda att ha kvar och damsuga efter Lucias rajd här inatt. :)

Nu får jag ta och gå, ska faktiskt ta bussen till jobbet idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0