Bones

Är riktigt irriterad över att både trean och åttans kanaler visar Säsong tre av bones samtidigt! hallå! Kunde dem inte planerat det hela lite bättre och visat olika säsonger? Skönt att Greys anatomy har börjat gå på femman igen, har saknat den serien.. :)
Har suttit hemma och planerat lite i lägenheten, har nu kommit underfund med varför jag är så olycklig i den. Det är alltförmycket möbler i den i helt olika stilar! Tex mattan och min ölbänk ska ut från vardagsrummet och en och annan piedestal så blir det mer minimalistiskt på något sätt och då blir det lättare att städa och det ser mer rengjort ut. Det hjälpte ju inte med att vi köpte ett megastort klösträd till Lucia, men det var det värt. Så vi får se när detta projektet kommer igång, kanske om tre veckor då jag är ledig en helg. Sen vill jag rensa ut i sportgarderoben och kanske få plats med dvderna där inne så man kan slänga upp bokhyllan på vinden istället. Ähh, jag vet inte, får prata med Philip.. men det är ju så tråkigt när man har noll kreativitet och då behöver man någon utifrån som kommer in och bara, vafan har du den här gamla saken kvar för?! typ..

Nu får jag kolla på ett gammalt avsnitt av Bones säsong tre, där de hittar en bebis i en bil som kört av vägen vars mamma har blivit mördad av sin arbetsgivare. Ungen är bedårande, och han sväljer allt! Ganska bra avsnitt för Brennan hjälper folket i byn och investerar i ett brobygge så invånarna får jobben tillbaka. (Hoppas ni har sett detta avsnitt tidigare!)

XO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0