Astrix

Astrix har lärt Lucia hur man fångar en duva idag. När vi satt och åt frukost i morse så kom han släpandes med den. Inte lilla fågeln heller!! Tyckte så synd om fågelstackarn så jag hade velat slå ihäl den, men är man ingen mördare så är man inte. Så astrix fick sköta den delen. Lucia brydde sig inte ett dugg utan bara tittade på den och åt fjädrarna istället.
Är glad idag för mammas skull som jag inte sett såhär glad på mycket länge. Det är riktigt roligt och det höjer stämningen.

Nu är det å andra sidan dax att åka hem till lägenheten och jag måste städa. Eller ja, titta på fotboll först och sen gå och lägga mig vilket det antagligen kommer bli. Orkar inte, orkar inte. Vill rensa ut allt där och slänga så mycket som möjligt och få ordning på allt jävla skräp. Får väl ta allt sådant till våren när Philip kommit hem permanent och vi kan börja bo in oss.

Jobb i morgon, tror dock inte jag jobbade så länge, men man ska ändå ta sig ner dit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0