Äntligen!

Så då var det min lediga helg på åtta dagar. Riktigt skönt, men jag vaknade ändå sex och kunde inte somna om. Så jag har legat och kollat på Bones tills det var dax för frukost.

var inne på festivalen en runda igår också. Inget märkvärdigt, alltid samma sak. Hade inte bäjb kommit hem så hade jag nog missat den helt. Är inte riktigt sugen på att dra ut ikväll heller, vill bara ta det lugnt och återsamla krafter i helgen, men vi ska till en kompis kompis och sen dra ut en sväng, får se hur lugnt det blir.

Är snart nere i min målvikt, två kilon till, sen har jag gått ner 15 kilo. Jävligt bra jobbat. har några centimeter runt magen kvar sen är det låren som är nästa projekt. Det svåra är att hålla sig kvar här nere och inte frestas av allt. Men det är rätt lugnt när Philip är i lumpen och man jobbar, man bränner ju en hel del där och sen äter man inte så mycket, och jag äter nyttigt.





Lite bilder på min älskling gör vardagen lite ljusare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0