Valborgsmässoafton.

7 år sedan min första fylla som innebar sjukhus och en jävla bakfylla i flera dagar. Blandade sprit, vitt vin och 80% strohrom. Jag var tolv år och jag minns bara bitvis var vi befann oss någonstans. Jag är faktiskt glad nu i efterhand att jag hade den fyllan med tanke på att man respekterar spriten lite mer då.

Hur många ungdomar kommer få besöka sjukhuset ikväll?

Idag är det skolan som gäller, ska ha Bertil idag som berättar om Sveriges historia. Kan väl bli intressant, om han är bra. Har nog inte haft honom innan. Går till tre sedan vet jag inte riktigt vad jag vill göra, det finns en del alternativ, men jag känner faktiskt inte för att följa med. Vet inte om det har något med saknaden av Philip att göra eller om det har med dieten. Ett bra alternativ jag har är att köra upp till Bjärnum till Anita (Moster) och hälsa på. Men jag får se vad jag är sugen på i eftermiddag.

Träning igår, det gick relativt bra, fick reda på hur man stretchar framvaderna! (Och det gjorde megaont!) Hade skottövning i slutet, och jävlaridet vilka skott jag fick till! Det var till och med så Krister blev lite skakis :D haha. Har aldrig skjutit så hårt i hela mitt liv. Det var ett riktigt Zlatanskott! :D Så jävla nice ;)

Måste ta och städa lägenheten med någon dag, ingen som vill göra mig sällskap över en öl i så fall? Är så jävla trött på den, och det är ju inte världens roligaste att sitta här själv hela tiden, så man åker hem till mamma, som är överirriterande ibland, för hon är som jag hemma hos mig. Så jag känner att jag måste vara snällare mot Philip när han är här. För jag kan vara lika jobbig som min mor. Det är hemskt.

Ha en riktigt trevlig Valborg allihopa så får vi se vilka som inte mår så bra i morgon ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0