Underbar dag!

Idag ska det bli en bra dag! Solen skiner lite sisådär, precis stigit ut från duschen, kaffet påslaget och jag är på väg till skolan. Idag är det föreläsning om Sverige under 1700 talet och Napoleon. Kan väl bli mäkta intressant? :O

Det som ÄR bra med idag är att jag har bilen och kan åka hem när jag känner mig kinkig. Är det alldeles för ofta nu på grund av att jag inte äter lika mycket godis längre. Jag äter någon bit då och då, men det är inte lika mycket. Jag är inget helgon för fan!

Träningen gick inte bra igår, jag är slö, ofokuserad och har ont/Kramp i vaderna. Det var en riktigt bra träning, vi fick springa två och två mot mål med en boll, den som fick tag i bollen sist var försvarare. Jag och Clarie, som är jämna sprang tillsammans, och fy fan vilka duster! Jag har blåmärken på hela kroppen idag, men riktigt skoj!

Som sagt så möter vi Gärds-Köpinge på Söndag klockan 17.00, behöver publik så kom gärna inom Vinslöv och titta!
(Jag lovar nästan att göra mål)

Vad äter man till frukost? Är förjävla trött idag och orkar knappt gå ut till köket...

Men det är en underbar dag idag!


Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0