Och så var han borta.

Idag är dagen jag fruktat i 2,5 år. Philip har ryckt in och jag är ensam kvar i Hässleholm. Han har åkt till huvudstaden och leker militär och har roligt med sina lumparpolare och jag sitter här hemma på diet och mardrömmar om tentan om tre veckor. Jag låter väl fortfarande jävligt bitter, men det är faktiskt jävligt bittert att gå hungrig och sakna någon otroligt mycket.

Idag har varit den värsta dagen på länge. I morse vaknade jag hungrig, gick och tog min nutrilette i mitt illaluktande kylskåp och skulle hoppa in i duschen, när jag väl står där naken och utblottad rinner det bara en liten strimma kallt vatten från duschkranen, någon jävel i huset har stängt av vattnet utan att säga till!! Går ut ur duschen, försöker duscha av mig på de mest intima ställena så jag inte skulle lukta alltförmycket svett. Kommer till skolan, är megahungrig och vet att jag inte borde tänka på cola eller stjärnchips, men det gör jag. Är riktigt trött och sliten, min ork är som bortblåst och upp på allt är jag stressad också.

Men nog om mitt självupptagna vidriga beteende.

JAG SAKNAR PHILIP!
(Hur i helvete ska jag klara två veckor?)



Matchen igår gick bra mot Gärds-Köpinge, när det gått några minuter kommer Erika fri, men missar ett solklart friläge från Ida. Men det är lugnt, hon sätter dem snart. Många frilägen från vår sida i första halvlek, men skjuter på målvakten hela tiden. Vi är ofta tvåa på bollen men vi har ganska många chanser som vi brände inkl jag! I andra halvlek kommer jag på kanten, har en tjockis emot mig och tar typ sats som jag brukar göra när jag ska springa om dem, sen dribblar jag av henne och är fri på kortsidan med målis och tänker göra en tåfjutt, för dem går ju alltid in, men får en jävla skruv på den så den åker ut på andra långsidan. :/

Dem gör 1-0, sen när det är typ 10 minuter kvar så är det mycket gruffel och jag vet inte om det är jag eller någon annan som passar Frida, men hon får på ett jävla långskott mitt i klykan! Snyggaste på länge, så vi fick en poäng med oss iaf :D


Ha det fint allihopa. Och ta vara på tiden. Den är dyrbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0