LEDIG MED GLASS!

Idag:
- Läsa om upplysningsfilosoferna + upplysningen
- Fika med Richard
- Städa
- Träna (Eventuellt springa)

Riktigt slapp dag, är glad att jag är ledig idag. :) Måste ioförsig ringa till Vannarödsskolan och prata med Micke, måste ut på en fältdag, och allt arbete ska vara inlämnat i början på maj :/ haha, typiskt mig som vanligt i sista sekund!•
Annars tänkte jag i princip bara njuta av denna dag med en fika i solen. Är ganska sugen på glass... :)

I Helgen blir det firande av Philip, 20 år och ska snart bli man. (Han rycker in) ;) Först familjen och sedan lite senare kommer vännerna också. Och det är en styck jag absolut inte tål, såklart kommer den. Men det är väl bara att bita sig i tungan, se riktigt bitchig ut så den personen inser att den inte har rätt att vara där. Det är egentligen jävligt själviskt av mig att sitta och skriva det här, det är trots allt Philips fest, men han vet hur jag känner, men bjöd personen ändå. Det är ju bra att jag vet att det är själviskt, det finns ju de som inte ens vet om det.

Får se om jag får liv i Philip nu. Det är som ett heltidsjobb. Trodde verkligen att han skulle gått upp vid halv nio, ögonen såg klarvakna ut. Men så fel jag hade!!

Btw, Jenkan, jag och Henke har köpt bästa presenten ever!! (En låtande ko!) :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0