Hej då 10 Kg!!

Tiden är inne för mig att börja tänka på min figur. Det hjälper inte längre att Philip tycker om den, utan jag måste själv trivas. Och just nu gör jag inte det. Mina stora höfter kan jag inte rå på, och mina ben gillar jag, mycket muskler i dem. Men magen måste få några med, för just nu ser jag ut som en försoffad tonåring utan liv som endast sitter och äter. Jag ska ta tag i mitt liv igen, känns som om figuren flög iväg när Philip och jag blev tillsammans, och jag vill ha den tillbaks.
10 kilo ska bort, så kommer jag ner till min idealvikt. (Fast bmi säger att jag ska banta typ 20 på grund av min längd, men man vill väl inte se ut som ett anorexifall?) Det är dags att bygga muskler och sluta äta så förbaskat mycket godis! Tror faktiskt jag kommer klara det när Philip ligger inne, då blir det inte så många myskvällar i veckan, och han köper inte hem en massa cola och chips. Jag har mer tid för att ut och springa (Om jag får tummen ur ändan) och mer tid för att träna fotboll.
Tränade igår, fy fan och komma ut på gräs, fördelarna var att man fick bollen med sig för den inte studsade som en jävla idiot, men nackdelarna var att det sög i vaderna efter uppvärmningen. Måste kontakta den där idrottsläkaren och se vad det är för fel på dem. Det känns som om man har 40 kg bly i dem så fort man kommer ut på planen. Jag får aldrig kramp, men det är alltid på gränsen.

Skola idag, man kanske ska börja cykla till Kristianstad? Nää, senast jag cyklade långt hade jag skav i fitteriet i flera veckor. Aldrig mer!

I helgen ska vi fira Philips 20 års dag, fest och utgång, men jag ska hålla mig nykter så jag inte missar några frilägen på söndag. Då är det match mot Farstorp borta, vi ska jävlaridet slå dem med minst 5 bollar. Är riktigt taggad för matchen nu. Förstår inte riktigt att jag får vara med och spela, har inte tränat på två veckor. Men är man duktig på träningen och brukar allvar så kanske ser han det. (?)

Cat's the only cat who knows to be cat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0