Då var avskedet ett faktum.

Jag är en person som är URUSEL på att ta farväl. Philip och jag har varit tillsammans hela veckan enbart för att han ska åka idag, och vi har inte ens gjort något speciellt. (Utom Modellab) Jag har varit jättetråkig hela helgen, jobbat och sedan somnade jag framför teven igårkväll. Inte ens ett hejdåsex fick vi. Uruselt. Idag var jag tvungen att jobba, Philip kommer ner en timme innan bussen går och jag har fullt upp, när han sedan ska gå så är det som om vi säger hejdå för att han bara ska hem. Några pussar och sedan går han. Jag är verkligen dålig på att ta farväl.
Några tårar kom ju såklart, men det var inte förrän han hade gått då jag insett allvaret. Nu är han borta i två veckor, hinner knappt ringa mig och har fullt upp med att.... Ja vad man nu än gör i lumpen. Man lumpar.

Så nu sitter jag på matöppet, är något bitter över att jag håller på och bantar och att Philip är borta. Men vi ska klara detta! Det ska vi tamejfan göra.

Match idag mot Gärds-Köpinge. Jag är inte peppad för fem öre. Men håller masken. det är väl det man måste göra när pojkvännen är iväg.

Jag har precis kommit på att jag har inga vänner jag umgås med. Alla har flygit sin kos, jag och Emelie var rätt tajta innan jag och Philip blev ett par, men vi har glidit isär och ses bara som hastigast då och då. Jennica och jag träffas inte heller så ofta längre. Och sen har jag inga fler jag umgåtts med.
Har tur att Rille frågade om jag ville följa med och grilla på Valborg annars hade jag suttit i lägenheten och ugglat. Mitt sällskapsliv har ju bestått av Philip. Jag måste verkligen skaffa mig vänner. Känner mig ibland som han i YesMan. Jag är urusel på att ringa och höra av mig, men det är ju alla.

När jag nu suttit här och ropat ut min bitterhet kan ni ju alltid slå en signal och fråga om jag är upp för en fika eller fest. Jag måste verkligen ha något att göra. Sticka kanske? Eller köpa mig en dildo? :o

Ja, ha det gått allesammans och ta väl hand om era vänner och nära och kära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0